Hieronder vind je relevante downloads over het actualisatie proces van de kerndoelen. Vragen? Neem gerust contact met ons op.
Titel | Type | Tags | Date | Download |
---|---|---|---|---|
Artikel: Artikel: Spannende speelruimte, actuele conceptkerndoelen voor kunst en cultuur Context | Artikel | 19-08-2025 | Download | |
Kerndoelenboekje burgerschap en digitale geletterdheid | Artikel | 19-08-2025 | Download | |
Artikel TEO-magazine: "Actuele en concrete kerndoelen bieden vak economie meer houvast" | Artikel | 19-08-2025 | Download | |
Conceptkerndoelen Nederlands en rekenen en wiskunde | Artikel | 19-08-2025 | Download | |
Conceptkerndoelen Nederlands en rekenen en wiskunde | Artikel | 19-08-2025 | Download | |
Artikel: Verhalen in het curriculum | Artikel | 19-08-2025 | Download | |
Artikel in LO-magazine: Actualisatie kerndoelen bewegen en sport | Artikel | 19-08-2025 | Download | |
Conceptkerndoelenboekje burgerschap en digitale geletterdheid | Artikel | 19-08-2025 | Download | |
Artikel april 2024 NVOX mens en natuur | Artikel | 19-08-2025 | Download | |
Artikel: Fase van beproeven in volle gang voor Nederlands en rekenen en wiskunde | Artikel | 19-08-2025 | Download | |
Artikel in VTTA: Samenhangend, doelgericht en in iedere onderwijspraktijk toepasbaar | Artikel | 19-08-2025 | Download | |
Artikel: Actualisatie kerndoelen mens en maatschappij in volle gang | Artikel | 19-08-2025 | Download | |
Artikel in IPON: "Digitaal geletterd word je niet vanzelf” | Artikel | 19-08-2025 | Download | |
Artikel: ‘Begin klein, ondanks dat de conceptkerndoelen veelomvattend en ambitieus zijn’ | Artikel | 19-08-2025 | Download | |
Artikel ICC-gids: Kunst en cultuur maken het onderwijs rijker en betekenisvoller | Artikel | 19-08-2025 | Download |
Artikel: Artikel: Spannende speelruimte, actuele conceptkerndoelen voor kunst en cultuur Context
Artikel TEO-magazine: "Actuele en concrete kerndoelen bieden vak economie meer houvast"
Artikel: Fase van beproeven in volle gang voor Nederlands en rekenen en wiskunde
Artikel in VTTA: Samenhangend, doelgericht en in iedere onderwijspraktijk toepasbaar
Artikel: ‘Begin klein, ondanks dat de conceptkerndoelen veelomvattend en ambitieus zijn’
Artikel ICC-gids: Kunst en cultuur maken het onderwijs rijker en betekenisvoller